Praktijk voor Natuurgeneeskunde

Informatie Kleurenpunctuur
Doctor Peter Mandel, die o.a.samenwerkt met Prof. F.A. Popp is de grondlegger van de esogetische geneeskunde waarin hij traditionele kennis en succesvolle genezingsmethodes met moderne wetenschappelijke inzichten en technische mogelijkheden samen heeft weten te brengen. Hij volgde acupunctuuropleidingen in zowel Hong Kong als India en bracht oosterse en westerse geneeswijzen bij elkaar. Mandel is bekend geworden via talloze radio en tv optredens. Hij heeft jarenlang empirisch onderzoek gedaan naar het vermogen van de huid om lichtimpulsen op te nemen en deze via cellen en meridianen (energiebanen) door te geven aan organen en fysiologische systemen. Peter Mandel heeft bewezen dat de harmonie van het lichaam kan worden hersteld door behandeling met licht op de huid. Kleurentherapie doet het al vele jaren erg goed in Duitsland en Zwitserland en wordt toegepast door artsen, acupuncturisten, homeopaten, chiropractors, natuurgeneeskundigen en fysiotherapeuten. Ze passen Mandels methode met succes toe, vaak ook als aanvulling op reguliere behandelingen.

Tijdens de behandeling wordt een speciale lichtpen op de huid aangebracht. Afhankelijk van de analyse wordt een specifieke kleur licht ingestraald. De kleur zorgt voor de informatie die door de huid zal worden opgenomen. Lichaamscellen en meridianen geven de informatie door aan organen en fysiologische systemen. Blokkades binnen het lichaam worden opgeruimd, waardoor de oorzaak van de pijn wordt opgeheven. Het licht beïnvloedt direct het natuurlijke levensritme. De behandelingen zijn volstrekt pijnloos en daarom zeer geschikt voor kinderen.

Kleurenpunctuur richt zich uitdrukkelijk níet alleen op het bestrijden van lichamelijke symptomen, zoals bijvoorbeeld hoofdpijn. Het richt zich op het stimuleren van de heilzame energiestromen gecombineerd met uw persoonlijke ontwikkeling op alle levensniveaus.

De therapie is geschikt voor zowel lichamelijke als geestelijke klachten voor jong en oud. Als ondersteunende therapie kan gebruik worden gemaakt van inductietherapie, kristaltherapie en of kleurklank muziek (therapie).

Praktijk voor Natuurgeneeskunde

MACAREENKLEUR

Telefoon: 06-27172885 of 0481-465113

Email: macareen10@gmail.com                                                                                                                                                                                  Adres: Kruidenstraat 20                                                                                                                                                                                                                  6681NH Bemmel